top of page

Asiakkaan suositus: Sari Akiki, Länsimäen Kiinteistöpalvelu Oy

Isännöitsijän ei tarvitse hoitaa vahinkoon liittyvää selvitystyötä


Kun kiinteistössä sattuu vahinko on tärkeää, että puhelinsoiton päästä löytyy hyvä yhteistyökumppani, jonka puoleen kääntyä.


Haastattelimme Länsimäen Kiinteistöpalvelu Oy:n isännöitsijä Sari Akikia, joka on hyödyntänyt SRT Oy:n palveluita moneen kertaan.


“SRT Oy on toteuttanut meille useita selvityksiä ja vahinkokartoituksia erilaisissa urakoissa. Esimerkiksi eräässä kylpyhuoneita (23 kpl) koskevassa urakassa SRT Oy huolehti työselityksestä, kilpailutuksesta ja neuvotteluista sekä lopulta työn valvonnasta”, Akiki kertoo yhteistyöstä.

Yhteistyö on pitänyt sisällään monipuolisesti erilaisia töitä kuten vahinkokartoituksia ja toimeksiantoja valvontatöistä aina elementtisaumojen kunnon tarkistukseen. Akiki kertookin soittavansa aina ensimmäisenä SRT Oy:lle jos kartoitukselle tulee tarvetta.


Selkeät raportit helpottavat isännöitsijää

Akiki on erityisen tyytyväinen SRT Oy:n raportteihin ja antaa niistä kiitosta:


“Vahinkokartoitusraportteihin on todella yksityiskohtaisesti avattu asiat. Niissä on riittävästi kuvia ja toimenpide-ehdotus on aina erittäin selkeästi kerrottu. Tämä auttaa isännöitsijää todella paljon, kun lähtee viemään asiaa eteenpäin ja pyytää urakoitsijoilta tarjouksia. Isännöitsijän työ helpottuu huomattavasti, kun tarjouksen sisältö on SRT Oy:n raportin ansiosta selkeämpi.”


SRT Oy:n kautta saat kokonaisvaltaisen palvelun alusta loppuun aina vahingosta lopputarkastukseen. Toteutamme monipuolisesti toimeksiantoja korjaus- ja rakennussuunnittelun, urakkakilpailujen järjestämisen, töiden valvonnan, sekä projektinjohdon parissa. Jos etsit luotettavaa yhteistyökumppania korjaustöihin, otathan epäröimättä yhteyttä!


Viimeisimmät päivitykset

Katso kaikki

Vesivahinkokorjauksen vaiheet

Vesivahinkojen maailma tuntuu helposti villiltä länneltä: urakoitsijoita ja kartoittajia tarvitaan useampi, ja jokainen tuo mukanaan oman hintalappunsa. Laskutettavia toimenpiteitä kertyy helposti luk

Asiakkaan suositus: Eero Kärpänoja, Realia Oy

Tyytyväinen asiakas takaa lisää toimeksiantoja Nopealla aikataululla toimiminen ja isännöitsijän vapautuminen muihin töihin ovat isoja tekijöitä, kun taloyhtiön hallitus valitsee sopivia palveluntuott

Comentarios


bottom of page